Anketa Vpliv sodobnih medijev na nakupno vedenje potrošnikov
Sem Zoltan Durič, študent Fakultete za komercialne in poslovne vede. Pri predmetu Trženje pripravljam pod mentorstvom dr. Bena Klemenčiča diplomsko delo z naslovom Vpliv sodobnih medijev na nakupno vedenje potrošnikov.
S pomočjo ankete bom raziskal, kako sodobni mediji Facebook, Google, Twitter, Youtube in Najdi.si vplivajo na nakupno vedenje potrošnikov. Pridobljene podatke iz anketnega vprašalnika bom uporabil izključno v raziskovalne namene. Anketni vprašalnik je anonimen.
Za sodelovanje se vam že v naprej iskreno zahvaljujem!
S pomočjo ankete bom raziskal, kako sodobni mediji Facebook, Google, Twitter, Youtube in Najdi.si vplivajo na nakupno vedenje potrošnikov. Pridobljene podatke iz anketnega vprašalnika bom uporabil izključno v raziskovalne namene. Anketni vprašalnik je anonimen.
Za sodelovanje se vam že v naprej iskreno zahvaljujem!
Anketa je bila zaprta, zato odgovarjanje na vprašanja ni več mogoče.
Hvala za vaše zanimanje.
Hvala za vaše zanimanje.
Hvala za vaše odgovore in priporočam vam to spletno stran - izdelava ankete je enostavna z MojaAnketa.si!