Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji
Pozdravljeni! Sem Maja Rabič, študentka Filozofske fakultete v Ljubljani in izdelujem diplomsko delo na temo: Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike. Lepo Vas prosim, da si vzamete približno tri minute Vašega časa in izpolnite to kratko anketo. Vaši odgovori bi mi pri raziskavi zelo pomagali. Prosila bi Vas, da so odgovori natančni in iskreni. Vprašalnik je anonimen in odgovori so namenjeni le raziskavi. Najlepša hvala za vaše sodelovanje.
Prosimo, vnesite svoje informacije:
Spol
1. Stopnja izobrazbe:
diploma
magisterij
doktorat
drugo
 
2. Koliko let delovne dobe imate v šolstvu?
 
3. Diplomirali ste iz: (več možnih odgovorov)
geografije
zgodovine
sociologije
slovenščine
tujega jezika
drugo
 
4. Strokovni naziv:
brez naziva
mentor
svetovalec
svetnik
 
5. Kater(e) predmet(e) poučujete? (več možnih odgovorov)
geografijo
zgodovino
drugo
 
6. Kako pogosto izvajate medpredmetne povezave med geografijo in zgodovino?
nikoli
redko (nekajkrat v karieri)
občasno (vsaj enkrat na leto)
pogosto (nekajkrat na leto)
redno (kadar je to možno)
drugo
 
7. Naštejte predmete po pogostosti povezave (največ 5), ki ste jih že medpredmetno povezali (prvi napisan, pomeni najpogosteje povezan predmet):
 
8. Kakšno je vaše stališče do medpredmetnih povezav:
pozitivna izkušnja
pozitivno mnenje, a še brez izkušnje
podpora z določenimi pomisleki
zadržanost
drugo
 
9. Zaradi katerih namenov bi se odločili za medpredmetno povezovanje? (več možnih odgovorov)
celostno, bolj poglobljeno znanje
bolj ekonomičen pouk
trajnejše znanje
bolj življenjska situacija
večja učna motivacija
lažje doseganje ciljev predmeta
sodobnejši način poučevanja
več sodelovanja v kolektivu
osebna (učiteljeva) popestritev dela, izziv
drugo
 
10. Kakšne so po vašem mnenju ovire, da se večkrat ne lotite medpredmetnega povezovanja? (več možnih odgovorov)
organizacijske težave (urniki, ni prostih učilnic ...)
večji obseg dela
strah pred nepredelano učno snovjo
strah pred dominanco drugega predmeta
osebne značajske lastnosti
ni podpore med sodelavci
ni podpore od vodstva šole
pretiran formalizem in administriranje
slabi medsebojni odnosi v zbornici
drugo
 
11. Kako načrtujete pouk?
preko učnega načrta
preko učbenikov
z dopolnjevanjem učbenika in učnega načrta
drugo
 
12. Navedite kakšno temo, ki ste jo že medpredmetno povezali:
 
13. Bi želeli povedati še kaj o medpredmetnem povezovanju?